tirsdag 5. mars 2013

Kurs våren 2013


Det var egentlig ikke meningen å kjøre kurs denne gangen på treffet. Men når den dyktige Anne Kristin Hokland kommer, kunne jeg ikke la være å spørre om hun kunne tenke seg å holde et kurs.
For de som ikke kjenner denne damen er hun en de de første jeg traff på da jeg startet denne hobbyen. Et utrolig varm og inkluderende menneske og ikke minst helt fantastisk flink til å lære bort.
Hun er ikke flink til å skryte av seg selv derfor gjør jeg det :-)
Hun lager fantastiske kort og andre kreasjoner og er i mine øyne en dyktig dame når det kommer til fargelegging.
Lurer du på om du har sett damen før? Her er hun:



Anne Kristin har utdannelse innen for tegning/form og farge og har drevet med dette i mange år.

Hun tilbyr følgende på Grorud lørdag 13 april fra 12 00-15 00

Bli bestevenn med tusjene dine. Uansett hvilke alkoholbaserte tusjer du har er du herved invitert til et tre timers kurs med Anne Kristin Hokland. 
Copics, promarker, touch eller flexmarkers spiller ingen rolle. Er du en av de som har puttet tusjene i skuffen og nesten gitt opp, eller er du en av de som mestrer men føler du vil lære enda mer. Det spiller ingen rolle hvor på skalaen du er, her skal vi lære hud, hår, folder og mye, mye mer! Et meget innhodsrikt kurs.


Kurspris 350 kr
Meld deg på via mail til Anne Kristn : ahokland@online.no
Du trenger ikke være påmeldt treffet for å gå kurs.




1 kommentar: